miercuri, 8 iulie 2009

B'Estfest 2009


Si a trecut si editia a 3-a B'estfest.Pentru unii a fost cea mai tare editie,pentru altii a fost o dezamagire,iar pentru mine a fost un festival binevenit.
Ok!Nu o mai lungesc si sa-mi imi spun repede si concis ceea ce am vazut anul acesta la B'estfest.O sa comentez doar ce am auzit cu urechile mele.
2 Iulie-ziua 1:am fost doar la Motorhead si Moby
Motorhead - s-au straduit sa presteze cat mai bine,din pacate nu prea i-a ajutat sonorizarea.Din cate am observat adevaratii fani Motorhead s-au bucurat de cantare.Probabil acest lucru este cel mai important.Eu care nu sunt fanul lor ma opresc sa spun ca se putea si mai bine.
Moby - castigatorul festivalului,si aceasta parere au avut-o mai mult de 50% dintre cei care au fost la festival.Pe parcursul show-lui s-a plimbat dintr-o parte in alta a scenei, a cantat cand la chitara, cand la clape sau bongos. Dupa aproape fiecare cantec urma un thank you, thank you rapid, din care se vedea ca strigatele din public sunt apreciate.Cel mai mult mi-a placut prestatia de la "Disco lies".

3 iulie-ziua 2:am fost la toate formatiile (si asta din cauza lui Ab4-fiindca au cantat primii)
Ab4- o formatie foarte buna de rock alternativ(in top3 in preferintele mele),un concert scurt,dar reusit,pacat ca nu au avut timp de un bis.
Oceana,Alternosfera,Gabriella Cilmi- doar Alternosfera m-au miscat,restul(adica cele 2)cam slabut,soliste cu o singura melodie.
Franz Ferdinand- foarte foarte buni,locul 2 la B'estfest.Cel mai mult mi-a placut ca si-au dat tot interesul de-a canta cat mai bine.O alta bila alba este bisul de 3 piese.De vazut neaparat partea cu tobele de pe filmuletz,dupa minutul 5!!!
Orbital - parintii muzicii electronice m-au dezamagit,parca ar fi prestat inca prin anii'90,nu stiu daca au aflat dar suntem in 2009,nu si-au adaptat deloc muzica pentru prezent.

4 iulie-ziua 3: am venit pentru The MOOoD,dar am rezistat eroic pana la sfarsitul zilei
The MOOoD - incerc sa fiu obiectiv,au avu prestatia cea mai buna dintre formatiile romanesti :D:D,asta nu o spun eu,ci organizatorii plus Metropotam(anul trecut i-au criticat).O bila neagra pentru cel care i-a dat mai devreme de pe scena cu 15 minute.Rusinica...!!!mi-a stricat un pic ziua...
Looptroop Rockers,The Ting Tings,The Charlatans- culmea,singurii care m-au miscat au fost TTT.
Santana - un concert bun care a durat 2 ore,cel mai profesionist artist de la B'estfest 2009,din pacate nu prea sunt fanul lui :(.

Tragand linie reiese:
2009-Concerte foarte bune:Moby,Franz Ferdinand(2)
Concerte bune:Santana,Motorhead,The Ting Tings(3) (Ab4,The MOOoD-dar din cauza ca sunt de ai nostri nu se pune)

2008-Concerte foarte bune: Unkle,Nouvele Vague ,Kaiser Chiefs,Manu Chao(4)
Concerte bune:Cypress Hill,Stereophonics,Neo,Manic Street Preachers(4)

In concluzie editia 2008 a iesit mai bine decat in 2009.Ar mai fi The Killers si Patrice din prima zi,dar si asa 3 zile contra 4 zile,tot 2008 iese castigator.

In 2009 doar Aftershokul iese castigator,prin prestatia lui Manowar.









Niciun comentariu: