joi, 28 februarie 2013

"Vedeta" Anamaria Ferentz





Un interviu savuros in "revista" OK!: http://www.okmagazine.ro/sectiune/people/interviuri/articol/anamaria-ferentz-barbatii-americani-sunt-mai-linistiti-romanii

Mai jos o varianta cu "raspunsuri reale":

Cu ce ochi ai văzut prima dată America?

Cum cu ce ochi!?Cu ochii mei! Nova iork e un oras minunat,am auzit de el de prin telenovele si m-am gandit ca ar fi cazu' sa ajung si eu acolo.

Ce te-a mânat să pleci peste Ocean?

Nevoia de bani si de necunoscut.Adica sa cunosc necunoscuti cu bani.

A devenit „acasă“ pentru tine acel loc?

Acasa tv e doar in Romania!

Unde locuieşti acolo?

Locuiesc la un batranel "dragutz".Prima oara am locuit singura si dadeam o gramada de bani pe chirie.Norocul meu a fost sa dau peste acest batranel,ne-am lovit din greseala pe holul unui hotel cu Wifi (am smartphone si stiti cum e,fara net il folosesc mai mult pe post de oglinda).Am intrat in vorba si am ajuns sa locuiesc temporar la el.

Ce-ai luat cu tine din România pentru a te simţi ca acasă?

Mastercard

Ai reuşit să scapi de insomnii?

Cam greu sa scap de asa ceva,doar am un batranel langa mine! :)))))





Aceasta este o postare pamflet si trebuie luata ca atare!









Niciun comentariu: