vineri, 30 ianuarie 2009

Eurovision 2009-preselectia nationala

Am aflat si eu ca maine va fi finala Eurovision 2009-preselectia nationala,cica in Rusia se va desfasura anul acesta Eurovision>>>>si ca sa fiu si eu in ritm cu restul poporului m-am chinuit sa ascult,macar, cateva acorduri din cele 24 de piese,piese ce s-au batut sa patrunda in finala de 12.
Cu greu am gasit 2 piese care sa imi placa.Una din piese este "A girl like me"- Alexa,am aflat ca nu se afla printre cele 12 piese norocoase din finala,iar piesa 2 este "Pleaca!"-Tina(plus 2/3 din Vank)-piesa ce s-a calificat in finala.



Bafta castigatorului!!!dar parca oricare din trupele de la Alternativa Apropo Tv sunt mai bune,mai creative(doar Eurovisionul este un concurs de creatie) decat cele prezente la aceasta preselectie.Probabil sunt prea tanar ca sa inteleg in profunzime muzica !!

Niciun comentariu: